AVONTUURLIJKE CLOONEY IN NIEUWE RECLAMECAMPAGNE VOOR NESPRESSO: ‘WOULDN’T CHANGE A THING’

Brussel – 25 september 2016 – Heldhaftig en vooral erg grappig: in de gloednieuwe ‘Change Nothing’-campagne van Nespresso bewijst George Clooney dat hij na 10 jaar nog altijd even verlekkerd is op zijn kop koffie.  

Vanaf 25 september 2016 zie je op www.nespresso.com/whatelse hoe George Clooney in de nieuwe campagne van Nespresso een nachtelijk avontuur beleeft om nooit te vergeten. Met één missie: zijn kostbare kopje koffie beschermen. Het verhaal start wanneer George in de Nespresso boutique in Londen bij de koffie een gesprek aangaat met een adembenemende dame. Jammer genoeg is zij de vrouw van ‘the boss’. Reden genoeg voor deze ‘boss’, Ian McShane uit ‘Pirates of the Caribbean’ en ‘Deadwood’, om Clooney op een helse nacht te trakteren met een trip door de achterbuurten van Londen. De volgende ochtend blijkt George nog altijd onder de indruk, maar... geniet hij volop van zijn Nespresso koffie. Uiteraard laat hij ons weten dat hij ‘wouldn’t change a thing’ (of ‘helemaal niks zou veranderen’) aan zijn Nespresso ervaring.

De campagne startte eerder deze maand met een teaser waardoor we het raden hadden welk lot George Clooney te wachten stond. De wereldwijde launch vindt zowel op televisie als online plaats, en de Nespresso website krijgt een landing page met onder andere beelden van achter de schermen. Uiteraard betrekt Nespresso de koffieliefhebbers ook via de sociale kanalen met interactieve image filters en gamification.

Alfonso Gonzalez, Chief Customer Officer bij Nespresso: “Dit is onze twaalde samenwerking met George en de verhaallijn in deze campagne toont hem op z’n best. Als toegewijde partner gedurende 10 jaar bewijst hij dit keer precies hoe ver hij wil gaan voor de ultieme Nespresso koffie-ervaring.”

Voor George Clooney een logische stap. “Het verhaal evolueert”, vertelt de acteur op de set. “Méér karakter en vooral méér humor tillen de campagne dit keer naar een bijzonder avontuurlijk niveau.”

De volledige ‘Change Nothing’-campagne van Nespresso met George Clooney in de hoofdrol zal vanaf 25 september in België op televisie te zien zijn.  

Surf naar www.nespresso.com/whatelse voor alle informatie.

 

 

Ann Ramaekers

oSérieux! PR agency

Karen Vanderstappen

Media & PR Manager Nespresso Belux, Nespresso Belux

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Nespresso

Nestlé Nespresso nv is de pionier en referentie op het vlak van geportioneerde koffie van de hoogste kwaliteit. De hoofdzetel van Nespresso is gevestigd in Lausanne, Zwitserland. Het bedrijf is actief in bijna 64 landen en telt meer dan 12.000 werknemers. In 2015 beheerde het een wereldwijd retailnetwerk van meer dan 450 exclusieve Nespresso Boutiques. Surf naar de site van Nespresso: www.nestle-nespresso.com voor meer informatie.

Voor meer info betreffende Nespresso BtoB solutions surf naar www.nespresso.com/pro


Neem contact op met

www.nespresso.be