Touch is the New Black by Nespresso
Nespresso introduceert de Touch Collectie, trendy én smaakvolle kopjes
Straks wordt nippen aan uw Nespresso-koffie nóg specialer. Want het merk lanceert de Touch Collectie, een nieuwe reeks kopjes. Ontworpen door de Berlijnse designstudio GECKLER MICHELS. Mooi om naar te kijken. En heerlijk om uit te drinken. Of hoe vormgeving u een optimale koffiebeleving schenkt.
Zacht design
Nespresso klopte voor de Touch-kopjes aan bij het Duitse duo David Geckler en Frank Michels. “We volgden de nieuwste trend van zwart en strakke lijnen. De afwerking met glanzend en mat effect verwijst naar de look van de Nespresso-machine. En de ronde vorm is een knipoog naar de iconische koffiecapsule. Extra benadrukt door de siliconenring die heerlijk zacht aanvoelt,” zegt ontwerper Frank Michels.
Smaakbeleving voorop
De smaakexperts van Nespresso waakten over het design van de kopjes. Frank Michels: “Het keramiek houdt de koffie op temperatuur. De holle bodem zorgt voor een optimale schuimlaag. En de vorm is ideaal om een intens aroma te verspreiden. Zo tillen we het koffiemoment naar een nog hoger niveau.”
Overal verkrijgbaar
De trendy Touch-collectie is beschikbaar in vier formaten.
Espresso (80 ml), Lungo (170 ml), Cappuccino (180 ml) en Mug (300 ml).
Benieuwd? Surf naar www.nespresso.com of spring binnen in een Nespresso Boutique.