Touch is the New Black  by Nespresso

Touch is the New Black by Nespresso

Nespresso introduceert de Touch Collectie, trendy én smaakvolle kopjes

Dinsdag 26 mei 2015 — Straks wordt nippen aan uw Nespresso-koffie nóg specialer. Want het merk lanceert de Touch Collectie, een nieuwe reeks kopjes. Ontworpen door de Berlijnse designstudio GECKLER MICHELS. Mooi om naar te kijken. En heerlijk om uit te drinken. Of hoe vormgeving u een optimale koffiebeleving schenkt.

Zacht design

Nespresso klopte voor de Touch-kopjes aan bij het Duitse duo David Geckler en Frank Michels. “We volgden de nieuwste trend van zwart en strakke lijnen. De afwerking met glanzend en mat effect verwijst naar de look van de Nespresso-machine. En de ronde vorm is een knipoog naar de iconische koffiecapsule. Extra benadrukt door de siliconen­ring die heerlijk zacht aanvoelt,” zegt ontwerper Frank Michels.

Smaakbeleving voorop

De smaakexperts van Nespresso waakten over het design van de kopjes. Frank Michels: “Het keramiek houdt de koffie op temperatuur. De holle bodem zorgt voor een optimale schuimlaag. En de vorm is ideaal om een intens aroma te verspreiden. Zo tillen we het koffie­moment naar een nog hoger niveau.”

Overal verkrijgbaar

De trendy Touch-collectie is beschikbaar in vier formaten.

Espresso (80 ml), Lungo (170 ml), Cappuccino (180 ml) en Mug (300 ml).

 

Benieuwd? Surf naar www.nespresso.com of spring binnen in een Nespresso Boutique.